Cases

Digital
out of Home

Zie je overal in de stad posters hangen? En zijn ze soms heel tof? Wat zou je ervan vinden om af te stappen van deze traditie en voor de overtreffende trap te kiezen: bewegend beeld? Oftewel: full motion buitenreclame? Digitale campagnes via Digital out of Home zijn hot en wij weten waarom!

Wat is Digital out of Home?

Digital out of Home is full motion video reclame! Dit zie je steeds vaker terug op bijvoorbeeld bushokjes en ook op mega grote schermen op de gevel van gebouwen. Deze zijn vaak meters breed en van ver te zien. Check bijvoorbeeld de DooH creaties die we voor Scapino Ballet maakten en je weet wat we bedoelen.
Digital out of Home (Ook wel DooH genoemd) zijn dus eigenlijk digitale abri's. Maar in plaats van posters plakken wordt jouw reclameboodschap nu op grote videoschermen vertoond.
Het voordeel is dat deze abri's programmatic ingezet worden, waardoor je de volledige controle over je reclamecampagne hebt. Eigenlijk is het vergelijkbaar met een online campagne, waardoor je constant kunt meten en verbeteren.

DooH verdient de beste video's

Benut de kracht van Digital out of Home met impactvolle DooH video's. Je krijgt maar één kans om de aandacht van de massa te trekken. In een stad vol met verleidingen is dat natuurlijk moeilijk, daarom is het belang van goede video creatie essentieel. Opvallen is één, daarna moet je reclameboodschap natuurlijk ook direct duidelijk zijn, zodat je doelgroep ook in beweging wordt gebracht.
Merkwaarde is ook een belangrijk aspect van Digital out of Home, simpelweg door in een stad, regio of zelfs het hele land zichtbaar te zijn. Omdat de campagnes centraal worden aangestuurd kan er snel geschakeld worden, want er hoeven geen posters meer geplakt te worden. Welkom in de digitale wereld, Adpin laat DooH werken voor je merk!


Wij werken met mooie, ambitieuze merken

Wat is jouw digitale
uitdaging of ambitie?

Vertal ons jouw verhaal, dan zetten we álles in beweging!