FAQ
Het is natuurlijk belangrijk om vooraf vast te stellen wat je wilt bereiken met je merk en campagnes. Als je dit nog niet weet dan komen we daar samen achter! Elke stap die Adpin voor je zet heeft een reden is doelgericht, denk aan merkwaarde creëren, nieuwe leads genereren, retargeting of juist directe verkoop.
Het behalen van conversie met creatives (doelen bereiken) is afhankelijk van meerdere factoren. Door gebruik te maken van onze marketingkennis en elke creative altijd te laten meten en optimaliseren slaan we de weg in naar resultaat. Lange termijn doelen zijn belangrijk, daarom blijven we graag betrokken. Adpin houdt oog voor alle belangrijke aspecten: design, propositie, animatie en techniek.
Alle HTML5 Banners, Video Ads en communicatiemiddelen die we ontwikkelen en opleveren werken gegarandeerd op de plek waar ze moeten werken. Gaat er wel iets mis, dan lossen we dat super snel op, zeker als het prio heeft. Hier voelen we ons heel verantwoorlijk voor en we zijn er dan ook trots op dat we tot nu toe nog niets hebben opgeleverd wat niet bruikbaar bleek te zijn. Deze garantie heb je bij Adpin dus altijd!
Er zijn veel manieren om banner ads te verspreiden. Vaak wordt er gekozen voor een netwerk of platform, bijvoorbeeld Google Ads, Facebook of een affiliate netwerk. Ze zorgen allemaal voor doelgerichte plaatsingen, die uitstekend meetbaar zijn. Rich Media wordt doorgaans niet in een netwerk ingezet, maar op basis van ingekochte advertentieruimte op een specifieke website.
Adpin maakt geavanceerde HTML5 banners en video's, maar als je zelf alle kennis en ervaring hebt kun je natuurlijk zelf zorg dragen voor je HTML5 banners.
Ook kun je alleen de eenvoudige posts (vaak statische afbeeldingen) zelf maken, waarbij je het moeilijke werk door Adpin laat maken. We maken dan bijvoorbeeld templates, zodat je houvast hebt en niet alle kennis hoeft te hebben om het goed te doen. Vele (online) tools kunnen je hierbij helpen.
Wil je zelf geavanceerdere creatives als HTML5 banners en Social Media Video's maken, dan dagen we je uit om het beter te doen dan ons! We denken dat we als echte banner pionier niet te verslaan zijn op dat gebied, maar nieuw talent is altijd mooi! Er komt veel kijken bij het maken van goede banner creatives, het begin van elk succesvol project:
- Wat is de boodschap voor de ads? Is deze kort, krachtig en relevant?
- Visueel aantrekkelijk: het is belangrijk om op te vallen in een bomvol online medialandschap.
- Zit de banner technisch goed in elkaar? Werkt alles naar behoren op elk device? Voldoet deze aan de eisen van de banner publisher?
Kiezen voor Adpin betekent samenwerken: We denken met je mee zodat jij het beste wordt geholpen. Zo onstaat altijd de ideale rolverdeling!
Creatieve, Digitale uitdaging?
Vertel je verhaal, dan brengen we je merk aan het rollen. Op koers!